Shopping in Birsta

Dagen i stora drag:
  • Klev upp 09.15
  • Tränade och solade
  • Åkte till Sundsvall med Malin, Linda och Elin vid 12
  • Kom hem för ca 50 minuter sedan.
Har sett mycket fint idag men man kan ju tyvärr inte köpa allt..
Kom hem med två påsar från Gina Tricot och en från Skopunkten. På Gina hittade jag ett vitt boxarlinne 99:- och en söt klänning med massa små blommor 199:- . På Skopunkten hittade jag ett par låga svarta skor som var otroligt sköna på fötterna 133:- . Dom kostade 199:- men eftersom att jag, Elin och Malin alla hittade ett par skor var så blev ju ena paret gratis så vi delade på rabatten :)
image296
När jag kom hem stack det ut en påse i mitt brevinkasst, tunikan hade kommit som jag budade på på tradera! Den passade bra :D

Just de... Linda Bengtzing var i birsta idag också när vi var där. Hon skulle komma kl 17 men tydligen så var planet försenat så hon var 25-30minuter sen. Sen när hon väl kom dit så berättade hon att hon inte kunde sjunga för hon var jätte hes och hade tappat rösten tidigare på morgonen. Så det var ju lite synd :P
Hon körde iaf "Hur svårt kan de va?" playback och publiken sjöng med.

Kommentarer
Postat av: Engman

Tunikan är asnice ;D Jättehärlig att ha på .D

2008-03-28 @ 22:08:03
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0