Prova något nytt :)

Då har man gjort sig redo för morgondagens träningspass. Jag och Elin ska testa vattengympa aka kärringgympa imorgon. Så jag var bara tvungen att raka benen :P
Förhoppningsvis är det kul och jag har fått för mig att det ska vara rätt bra träning?
På kvällen ska vi också gå på ett pass Friskis och Svettis, förutsatt att jag/vi har några ben kvar efter vattengympan. Friskis är inställt idag pga påsken :P Skit också!

image274

Mellan all träning imorgon ska jag till Helena och ta lite kort på mina kläder som jag ska lägga ut på tradera. Det känns som att det kan ta ett tag.. blev en del när jag rensade i garderoben.

Någon som testat vattengympa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0