Otur :/

Idag har jag legat i kärringgrillen igen, det är så skönt och avkopplande.
Efter att jag kommit hem och duschat drog jag med Björn på en promenad ner till stan. Hittade en tunika/klänning Gina Tricot, likadan som jag köpte sist (se bilden) jag var här fast denna gången en aprikos.
image224
 Igår när jag precis tagit på mig min ljusgröna tunika (även här, se bilden) och skulle sminka mig lyckades jag spilla brunkräm på den. Har testat att tvätta den men fläcken är kvar...jag blir så irriterad.
Så nu har jag varit och köpt nå fläckborttagningsmedel som jag ska testa. Borde nog ha gjort det innan jag tvättade den men jag trodde att det skulle räcka med en tvätt..

Lyckades också att få en snusfläck på min vita t-shirt igår.. jag hade ingen tur med mina kläder igår.

Kommentarer
Postat av: Elin

*host* Men det är ju Ullis vi talar om.. *Host*

2008-03-04 @ 23:35:24
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Linda

kunde du då inte lika gärna köpt en ny :p
handlade det inte om samma pengar? eller jag vet ju inte avd det där medlet kostade..

HOST.. jävlar vad elin har rätt ;)

2008-03-05 @ 17:54:54
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0