Förena nytta med nöje

Hur härligt är det inte då att dra på hög musik och städa?
Helt underbart om jag får säga det själv.

Jag tankade hem winamp igår och håller på att lära mig alla fördelar med det, hittills är jag nöjd.

image266

Tillbaka till saken
. Jag har storstädat här idag, så nu är det skinande rent. Känslan, synen och doften är helt obetalbar!
Hade lite otur dock när jag skulle rensa hyllan med schampoflaskor i badrummet. Det har stått en flaska där med jättelite kvar i ett bra tag och nu tänkte jag hiva den, tro på fan att jag lyckas tappa den och den gick sönder.. Så nu luktar det tvål i hela lägenheten :/

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan va skönt att ha allt helt stadät

2008-03-17 @ 17:24:12
URL: http://hasselvall.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0