Biokväll med Linda

Ikväll var jag på bio med Linda och såg Sweeney Todd. Jag hade verkligen höga förväntningar på den, det är ju en musikal så. Men den var faktiskt inte så bra som jag hoppats på.. ganska mycket sämre faktiskt.

Egentligen så ska man inte ha några förväntningar på saker och ting, då slipper man bli besviken, men nu hade jag de..

Den började bra men sen ballade den ur totalt :P Och blodeffekterna i filmen var riktigt kassa!
Musiken var helt okej, men det var inget man riktigt gick igång på, tyvärr.
Blev dock lite impad på Mr Depp, han kunde ju sjunga :) Spelade sin roll väl som alltid!

image259

Har du sett den? Vad tyckte du?

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar:haha aja men det är ju min grej att stava mycket fel ghaha :P
HAHAHHA ja du ser :p

okejsan.

2008-03-15 @ 01:00:45
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0