Bättring

Efter att ha varit bortrest i en vecka är jag nu hemma igen och ska ta tag i bloggandet igen.

Igår kom jag hem 12.54. Pappa hämtade mig på stationen och körde hem mig så jag slapp gå i all äckelsnö.
16.30 kom Linda och Engman och plockade upp mig, vi skulle åka och städa resecity och sedan skulle Malin komma och hämta oss på stan.
När vi väl kommit hem till Malin gjorde vi iordning dipp och grönsaker och sedan satt vi bara och väntade på att Elin och resten av tjejerna skulle komma.
 Hela kvällen handlade om att fira Elins 20årsdag så vi hade planerat lite olika aktiviteter och lite annat skoj.
Vi körde bla heta stolen med henne för att se hur väl hon känner sina vänner, också var vi och bowlade :) Tur det inte var så många i hallen för vi levde om rätt rejält :P
 Kvällen avslutades hemma hos Elin och därefter gick några hem och några gick på krogen :)

Bilder kommer ikväll

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en toppen kväll ;D

2008-03-09 @ 20:42:39
URL: http://elincollin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0