Vattenkrig

Inte nog med att jag köpt en ny cykel idag, jag har haft vattenkrig med Björn två gånger också.
 Första gången överraskade han mig genom att hälla en halv vattenkanna över mig, då jävlar!
 Andra gången så gick vi till Ica Maxi för att hämta ut pengar och passade då på att gå in i affären också. Ut kom vi med två små vattenpistoler, en var. Dock var det bara jag som kunde fylla min med vatten då Björn hade händerna fulla med andra varor vi handlat. Gissa om jag utnyttjade övertaget till fullo hela vägen hem? :P MOAHAHAHA!
Väl hemma igen var det krig i trädgården och vi fick ännu en gång byta kläder.
 Underbart roligt!

image432

Kommentarer
Postat av: johannasofia

åh gud, va de du? jag hade balen dagen efter och var stentrött, så vi kunde inte ta kunder när vi hade stängt, för vi hade jättemycket kvar att städa :( förlåt, men nästa gång lovar jag att tillaga nåt åt dig!

2008-06-02 @ 22:13:39
URL: http://johannasoufia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0