Personalfest

Igår var det personalfest som stod på tapeten. Jag kom lite tidigt så jag fick äran att provsmaka alla drinkar så jag fick lite försprång :P
Mellan halvfyra och fem droppade folket in, allt som allt blev vi åtta pers.

Festen började med ett dopp i poolen för mig, Helena och Vienna och när vi klev upp serverades det en välkommsdrink med jordgubbar och lite vittbröd med skagenröra, superhärligt och supergott!
Efter massa surr och goda drinkar var det dags att åka till Hornöberget för lite middag.
Förrätt, varmrätt och efterrätt, mums! Man blev proppmätt.
Efter maten och hemma igen dröjde det inte länge förrän vi hoppade i poolen igen. Denna gången var vi fler som badade :)

Jag visste att det skulle bli kul, men inte att det skulle bli så kul :) Jag hade jätteroligt och tackar så mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0