Oförglömlig lördagkväll

Fyfan vilken härlig kväll!
Började med att grilla och snacka strunt, drack lite cider och bara mådde gott. Plockade sedan undan och gick in efter ett tag och fortsatte kalaset inne i vardagsrummet.
Jag och Lina blev riktigt sugna på att spela kubb så vi frågade deras grannar om vi fick vara med och spela och sedan fick vi låna spelet av dem när dom gick in.
Efter många om och men fick vi med oss grabbarna på en match också, jag och Anders mot Lina och Björn.
Väl inne igen blev vi lite sugna på mat så jag och Lina bestämmde oss för att åka till nyhemsgrillen och köpa lite mat. Men när vi kommer dit inser Lina att hon glömt sitt kort i all hast så vi fick åka hem till Björn och hämta mitt kort istället.
När vi kom tillbaka till grillen så hade dom stängt så vi fick ta en cykeltur in till stan till donken istället.
När vi kommer cyklandes genom Österskans åker vi förbi ett gäng och några poliser och när vi kom fram till donken, bara några meter från Österskans, så kommer en polisbil efter oss, stoppar oss och ber oss följa med till bilen. SHIT!
Som tur va så brydde dom sig inte om mig och Lina kom undan med en varning. Gissa vad det gällde? Jo, vi hade inge lyse på cykeln... suck.



Bild 1 - Jag och Björn
2 - Jag
3 - Grillning pågår
4 - Anders
5 - Den goda maten
6 - Picknick
7 - Jag och Lina spelar kubb mot varandra
8 - Lag Lina&Björn mot Lag Ullis&Anders

Tack Anders och Lina för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0