Sömniga söndag

Blev sent inatt igen.. la på luren strax efter fyra..
Men jag är rätt pigg idag iaf, tror jag är lite övertrött :P Jag måste försöka vända tillbaka dygnet lite.

Sitter på jobbet nu med chefens dotter Linn. Vi sitter och surrar och tugga tuggummi för brinnande livet :D
Vet ingen som tuggar så mycket tuggummi som den tjejen gör!


Ska bli skönt att komma hem ikväll, tänkte göra lite popcorn och gona ner mig i soffan och se någon bra rulle.

Dagens citat:
"Alla klagar över sitt dåliga minne men
ingen över sitt dåliga omdöme."


23.13
Gick aldrig hem direkt efter jag slutat jobba, stannade och kollade på National Treasure: Hemligheternas bok med Rekan istället :) Jag tyckte den var riktigt bra, nästan så jag överväger att faktiskt titta på ettan?!

Nu är jag hemma iaf.. ska försöka lägga mig i tid ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0