Saw IV

image126
Blir bio ikväll, Saw IV.
Hur ska jag palla det? Gå hem själv? Vara ensam hemma hela kvällen och hela natten? Mamma!!
Bäst jag tar med mig nån tröja jag kan gömma mig bakom!
Jag har aldrig sett någon utav dom där filmerna på bio.. och det skulle aldrig falla mig in att se någon utav dom ensam, det klarar inte mina nerver.
Tur jag har Elin med mig så jag har någon att hålla i handen!


22.15

Har kommit hem från bion nu, guud va äcklig den var!
Det var inte lika många äckliga scener som i dom tidigare filmerna men.. det var tillräckligt mycket.
 Nu mår jag illa, har suttit och spänt mig och blivit grymt äcklad av allt blod och skit!
Är rätt säker på vad drömmarna kommer att handla om inatt...


Kommentarer
Postat av: Engmaan

HAha, tänk dig då Daniel sa att det inte var så himla äckligt så man iaf kunde äta något till den.
Eller ja jag hade gjort iordning mackor och tänkte att det inte skulle vara så farligt från början då..
Jaa du vet ju hur det börjar, då de typ drar bort skinnet på skallen och dra ut hjärnan och de.. Blääää xD

2008-01-19 @ 02:53:54
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0