Saturday at work

Skulle kliva upp 09.45 imorse och gå och träna men...jag orkade inte. Fy på mig :/
 Somnade inte förrän vid fyra inatt heller.. dock berodde det inte på att jag inte kunde sova, utan att jag pratade "framtid" med min älskling. Väldigt givande måste jag säga..




Nu sitter jag på jobbet, började 12 och kommer inte att komma härifrån förrän tidigast 00.30.. :/ Ska nämligen städa efteråt också.
Jag behöver avlastning! Det är sjukt drygt att "förstöra" varje helg med att städa bion nätter eller mornar. Det funkar ett tag, men nu har jag kommit till det stadiet att jag inte orkar mer. Har pratat med en tjej som ska hjälpa mig vissa helger, längtar tills hon kan börja!

Dagens citat:
"Det är tanken som räknas"

Kommentarer
Postat av: Bobbie

Fattar vad du menar, jag brukar göra samma sak! Bestämma mig för att träna men sedan inte orka haha!

2008-01-12 @ 14:08:20
URL: http://bobbie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0