Onsdag hela dagen

image160
God morgon kära läsare!
Idag har jag orkat ta mig upp i vettig tid och håller på att packa väskan för att gå och träna. Blir väl en timmes pass som vanligt och efteråt tänkte jag passa på att sola :)
Efter dusch och uppiffning ska jag hem till Elin och titta på våra bästa år, samt OTH och snacka lite skit.

Idag ska jag testa mina nya träningskläder :)




Klockan fem börjar jag jobba och när jag slutar klockan nio ska jag förhoppningsvis ut och övningsköra lite i pappas nyköpta audi :)
Efter lite körning ska jag städa rc och sen ska jag hem och dö i soffan...

Kommentarer
Postat av: Engmaan

snygga träningskläder :D

2008-01-30 @ 13:34:10
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: Engmaan

haha, gjorde jag?
Ja men då hade jag fel xD Ja trodde det skulle gå lättare isåfall..

2008-01-30 @ 19:42:49
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0