Ny livsstil

Imorgon blir det träning igen!
Ska upp med tuppen, dvs halv nio, och börja städa undan här hemma eftersom att jag inte orkade det ikväll..
Halv tolv ska jag träffa Elin på badhuset och sedan ska svetten rinna!
Klockan ett skulle jag tydligen befinna mig på spiran för workshops, hade glömt det :/ Det förstör min planering, men vad ska man göra?

Jag tycker det är väldigt kul att det går så bra att träna :) Har provat flera gånger innan men det brukar aldrig hålla i sig. Nu har jag gått och tränat några gånger i veckan sedan början av december.. Det kanske inte låter mycket, men det är bra för att vara mig.
Grabbarna på jobbet skrattar åt mig och säger "vi får se hur länge det håller i sig", men jag ska visa dom!
I och med att dom säger så sporrar dom mig att fortsätta !
Målet med min träning är att komma i form och må bättre, gärna tappa några kilon. Men då räcker det ju inte bara med träning, jag måste ju börja äta rätt också.. Har dragit ner på gotta, dricka osv.. börjat ändra mina matvanor men jag skulle vilja ha tips några goda, nyttiga, recept.

Hjälp mig, kom med tips!

Kommentarer
Postat av: Engmaan

Jag tror de är svårt att bara börja tvärt, börja först med att minska sockerintaget ganska mycket, om du känner att du MÅSTE ha något, ersätt med frukt och grönsaker. Morötter är min favorit om vi inte har frukt haha, det är mättande också.
Jag vet inga recept, men tror mamma är medlem på en sida där man får nyttiga recept och så så ska prata me henne och då kan ja ge dig tips också. Om hon fortfarande är medlem dvs.

2008-01-15 @ 16:03:06
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0