Livet går vidare

Ny dag, nya möjligheter

Idag mår jag bättre, inte bra, men bättre. Skönt att gårdagen är över.image101
Idag ska jag ut till Linda och bara umgås :) kanske spela lite på min stämda men utlånade pärla, min gitarr. Har inte spelat så mycket senaste tiden, pga att den har varit ruskigt ostämd och jag har inte kunnat stämma den. Men nu har Johan varit så snäll och hjälpt mig, så nu är jag apsugen på att komma igång igen :)
Han har till och med lovat att lära mig ett och annat, får se hur det går med de... haha

Ska försöka lära mig en ny låt idag :D Linda och jag får traggla.

 Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Engmaan

du kanske ska lära dig att stämma den, vore väl lite jobbigt att vänta på att johan ska komma varje gång :D
googla på stämma gitarr så får du upp en massa bra tips, sedan finns det nån sida där du kan avlyssna de rätta tonerna :D (och får hoppas på att man inte är tondöv) ;)

2008-01-10 @ 14:46:17
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0