I want more

Nu känns allt bara tomt.
Lämnade av dig på busstationen för bara några minuter sedan..
Att det ska vara så jobbigt att säga hejdå, jag vet ju att vi snart ses igen.
Gud vad jag längtar till sommaren, då slipper vi det här älskling!

Tur jag ska jobba hela dagen så jag håller mig sysselsatt.. låta tankarna handla om något annat än bara dig. Men det är inte lätt. Och tillslut måste jag ändå hem till min tomma lägenhet, hem till ensamheten.
Dom första dagarna kommer saknaden vara som starkast, som mest påtaglig. Det kommer fram i sånna där små saker, som att behöva äta ensam, sova, inte kunna hålla om dig och att inte kunna prata med dig, öga mot öga.

 Jag saknar dig redan! <3


Att få krama din hand,
känna din bara hud mot min
och försiktigt smeka dina fingrar,
en efter en

Att få nudda din kind,
känna den korta skäggstubben,
kittla mot min hud

Att få känna dina andetag,
smeka mina öron som en ljuvlig fläkt
och höra dig viska ett litet ord tillägnat bara mig.

Att få drunkna i dina underbara ögon,
som är så ljust blå,
och sakta försvinna bort
i denna ändlösa ocean

Att få dra fingrarna genom ditt hår,
också det vackert ljust,
känna varje hårstrå
och känna hur du njuter

Att få närma sig dina läppar,
sakta men säkert låta dom bli större och större,
ju närmare dom kommer
och sedan äntligen möta mina
i en passionerad kyss

Att få prata med dig,
bara du och jag,
utan att världen existerar.
Känna hur varje ord du säger sjunker in
och får en helt ny innebörd

Att få älska dig,
Sakna dig
Och tro på vår kärlek...

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackare :/

2008-01-05 @ 16:15:34
URL: http://elincollin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0