Åh herregud!

Linda och jag sitter i soffan och tittar på fråga olle och plötsligt påpekar Linda att det snöar väldigt mycket..vi tänkte inte mer på de..
Några minuter senare går det upp för mig att all min mat står på balkongen och skriker "LINDA!!", Linda tittar förvånat på mig och tänker "vad fan har jag gjort nu?".
Jag reser mig upp och springer till balkongen "Det är snö på min mat! Den syns fan inte :S"
HAHA !
Skrik och panik! Tur att frysen var klar och redo för att bli fylld igen. Linda får springa och hämta maten på balkongen och jag tar emot den i köket och torkar av den innan jag lastar in den.
Eftersom att det är Linda som jag hade att göra med så slutade det givetvis med snöbollskrig i köket!
Rätt kul men blött blev det!

Läs gärna Lindas version

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ullis vi talar om ,p

2008-01-23 @ 23:17:37
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Linda

there's two sides of every story!

2008-01-24 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0