23.57 ;P

Det är ju synd att säga att Linda och jag hade tråkigt igårkväll...men övertrötta var vi.


"Jag vet att jag inte é nån skönhet eller så...."

Var och tränade idag, var grymt skönt. Hade inte gjort det på över en vecka pga förkylning och annat. Men nu var det skönt att komma igång igen. Ska dit imorgon med :)
Efter träningen blir det att umgås med min kära vän Alex. Vet inte vad vi ska hitta på men det brukar bli mysigt, vi ska iaf laga mat.

Dagens citat:
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att
alla tror att dom har fått den största biten."


Kommentarer
Postat av: Linda

HAhAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!!!!!!!!!!!

2008-01-09 @ 00:01:43
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0