Telefonkö

Jag avskyr att hamna i telefonkö.. det slår aldrig fel.
Imorse skulle jag ringa till vårdcentralen för att beställa nya recept på mina astma och allergimediciner. Fick först vänta i sex minuter innan jag kom fram till tanten, visst det var inte så jätte lång väntan.. Väl framme hos tanten talar jag om mitt äreende och uppger mitt personnummer. Jag hör hur tanten sakta knappar in nummret i sin dator och sedan blir hon tyst..30sekunder går, en minut, en och en halv minut går utan att hon säger något.. Plötsligt hör jag henne säga "jävla datorer, usch..."
Det gick inte så bra för henne :P Och tydligen så håller dom på att vänja sig vid ett nytt program också så hon var tvungen att kolla igenom både det nya och gamla programmet för att hitta min journal.
Samtalet varade sammanlagt 12minuter.. drygt.
Men snart får jag nya recept iaf så jag kan andas igen :)

Kommentarer
Postat av: caroline

svar:ahh hon är ju sö:) men kansk inte den snällaste dock.

Måste bara påminna att vi är tre olik tjejer så därför va nogrann att du skriver kommentaren till rätt person, annars blir det lätt förvirring bland oss tre:)

2008-02-28 @ 11:16:27
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: HELENASCITY

godmorgon!

2008-02-28 @ 11:27:20
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Elin

Jasså? Jaha, tog dom på balen :) Men nu vill jag bli av med klänningen :P

2008-02-28 @ 12:13:04
URL: http://elincollin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0