Skor

Fan va lyckat!
Jag och Malin hade lite tid över efter att vi grejat i hennes lägenhet så vi tog en sväng på stan. Kollade Wedins skor, Inter sport och slutligen Team sportia. Provade två par skor, första paret var svarta men kostade nio hundra så dom fick ställas tillbaka på hyllan.. sen gav Malin mig ett par vita skor, visst kanske inte den mest praktiskt färgen på ett par skor, men snyggt. Provade dom och dom satt underbart på foten.
Dom fick det bli! Ska försöka hitta ett par svarta skor sedan också men nöjer mig med dessa så länge, har inte så mycket till val.. Så nu är jag en lycklig ägare till ett par vita adidas skor för reapriset 499:-
(Tror det är likadana som Collin har? Men det får hon ta!)
image188




Mina är vita fast med marinblått istället för grönt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0