Pratkvarn

Igårkväll var jag en riktig pratkvarn!
Började med att Björn ringde och vi pratade i nästan en halvtimma, efter att vi lagt på ringde jag Collin för att skvallra lite och två timmar och tio minuter senare sa vi godnatt.
Nu var klockan ungefär 03.20...
Undertiden som jag pratat i telefon har jag varit lite aktiv på msn också med Björns kompis Chrille och nu hälsar han att Björn sover över där inatt så om jag skulle ringa och säga godnatt så var det dags.
Jag ringde Björn och 50 minuter senare la vi på :P

Det blev en riktig telefonkväll, mysigt :)

image168
(Lite lustigt att det blev en bild där dom båda håller på att vaska kortleken)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, va roligt med bilderna ;D

2008-02-02 @ 13:39:02
URL: http://elincollin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0