Party musik?

Nu har jag varit duktig och städat RC så jag slipper det imorgon, känns väldigt skönt.
Har också städat upp inne i största salongen efter 67 ungar som sölat ner efter "Alvin och gänget".
Det känns bra, då har jag inte lika mycket att göra imorgon. Hade varit jobbigt om jag mår piss imorgon också har jag massa jobb, nu har jag underlättat det lite för mig själv. :)

image169Ikväll blir det som sagt party, men på fest måste man också ha lite bra musik så man kommer igång! Lite lek kommer det nog också att bli, lek på fest är underskattat, det är skit kul! Leka bör man annars dör man
Har du några bra tips på partymusik? och kanske nån rolig fyllelek?


Kommentarer
Postat av: Elin

Jajemensan ;D

2008-02-02 @ 22:50:34
URL: http://elincollin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0