Hemma

Då var man hemma igen.. känns inte lika tungt denna gången men det har ju sina förklaringar.. jag ska ju åka ner nästa lördag igen :D
 Resan var rätt okej, gick ganska snabbt eftersom att jag sov ungefär halva vägen.. Dock var det lite jobbigt att behöva sitta och trängas med någon hela vägen hem.

Väl hemma i Härnösand kom pappa och hämtade mig också åkte vi och käkade pizzaSorento :) Väldigt mysigt måste jag säga. Fick ett fint armband av honom också, en sen alla hjärtans dag present eftersom att jag inte var hemma då. Tack pappa!
 
När pappa släppt av mig hemma dröjde det inte länge innan Elin Collin och Elin Rekvik kom och rövade bort mig. Jag hade ingen aning om vart dom tänkte föra mig och dom hade ingen avsikt att berätta det för mig heller. Resan slutade iaf ute i huggning hos Linda :)
Tack mina älskade vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0