Halmstad, soon

Om en vecka åker jag :D
Chefen
min fråga idag varför jag inte åker ner tidigare eftersom att jag är ledig hela denna veckan, borsett från söndag, och jag vet faktiskt inte? Troligen så var jag så fokuserad på alla hjärtans dag när jag bokade biljetterna att jag inte tänkte på mitt schema. Synd..
Hade gärna varit där ytterliggare en vecka :(
Har tittat på sj vad biljetterna kosta men det känns inte värt att lägga ut 4-600kr för att åka ner nån dag tidigare.. så nu är det som det är.
Älsk är ändå sjuk så jag skulle väl börja klättra på väggarna om jag skulle sitta med han hela dagarna :P
Känner även själv att halsen inte är i topp..så snart ligger väl jag också i feber, skulle inte förvåna mig. Kanske lagom till jag åker?

image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0