Gårkvällen

God morgon!
Gårkvällen var helt underbar, vi blev tio brudar i min lilla lägenhet och humöret var på topp!
Blev lite lek och massa sång och dans.
Strax efter tolvslaget drog vi ner till krogen, dom hade för en gång skull 18, dom brukar annars ha 18 på fredagar och 20 på lördagar.
När det var dags att gå hem ringde jag älsk för att ha någon att prata med. Var hemma strax efter två och då var jag en duktig flicka och städade undan efter festen. Det är så jobbigt att vakna med den där hemsk lukten och allt stök..
La mig strax före tre och somnade i samma sekund som jag nudda kudden.

Mår riktigt bra idag faktiskt, har lite skallebank men annars så :)
Klev upp halv elva imorse och gick ner till bion och städade... en och en halvtimme senare var jag hemma igen och nu sitter jag och kollar på vänner på femman.

image173

Idag:
Alvin och gänget kl 15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0