En vecka kvar; alla hjärtans dag

En del anser att det inte är något speciellt och en del blir som galna, helt besatta av att hitta det där perfekta att ge bort till sin respektive.
Själv är jag lite mitt emellan. Jag tycker att dagen i sig är ganska överskattad och överdriven, men visst ger det än chansen att kanske krydda lite extra en dag då man har någon att dela den med :) Det blir vad man gör det till.
Att köpa saker och ge bort gör jag vilken dag som helst på året om jag känner för de, till det behövs det inga specilla dagar. Samma sak vad det gäller att ösa kärlek över min älskade.

I år har jag lyft "bördan" ifrån mina axlar och låtit Björn smida nån plan på vad vi ska hitta på på alla hjärtans dag. Ska bli kul att se vad han hittat på :) Behöver inte vara något speciellt, bara det där lilla extra :)

image191

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fint!

2008-02-07 @ 22:55:52
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0