Com hem

image184
Nu har tydligen min 12månaders bindningstid på comhem tagit slut och det märkte jag när jag såg att fakturan från dem var på 70kr mer än tidigare månader. Det klickade inte direkt.. kunde inte förstå varför dom höjt den men sen kom jag på att det var ett år sedan jag skaffade comhem.. klickade in mig på deras hemsida och ser prisskillnaden om man var bunden eller inte. Så där hade vi felet.
Så tro om man ska binda sig igen? Känns ju onödigt att betala 70kr mer i månaden för samma bredband som jag haft innan..


Kommentarer
Postat av: Engman

då letar man efter andra nya billiga erbjudanden :D

2008-02-04 @ 23:51:42
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0