Bowling :)

Efter en hel dag med Collin så var det äntligen dags för middag (hade varit hungrig i flera timmar). Jag bjöd Collin och Rekantacopaj, första gången jag gjorde en paj, och tro det eller ej men det blev gott :)
Efter käk blev det vila och därefter åkte vi till parketten för att bowla :D
Väl där mötte vi Linda och sedan var det bara att gå in och betala.
På med skor och välja ett klot sen var det bara att börja spela, först Linda sen jag, Collin och sist Rekvik.
På mitt första kasst slår jag en strike, lite otippat men väldigt kul!
Matchen slutade med att jag vann (smile), känner mig otroligt nöjd! :)

image166

Härlig kväll med brudarna (som vanligt) :)
Fr v. Rekan, Linda, Collin och jag

image167

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket! Ja, jag hoppas att jag orkar hålla igång igen nu ett tag, känns lite roligare med nya designen! Ha en bra helg! :)

2008-02-02 @ 00:57:46
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Ullis

Är grått och svart inne eller? :P

2008-02-02 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0