Hard work work

Vaknade imorse av att telefonen ringde.. det var chefen.
Han undrade om jag kunde hoppa in idag då hon om skulle jobba hade sjukanmält sig.
Och som vanligt kan jag inte tacka nej. Från att vi la på hade jag 30minuter på mig tills jag börja, stressigt.
 
Imorgon blir det jobb också.. tack vare att det var samma tjej som skulle ha jobbat då också.
 Pengar, pengar, pengar.

Tisdag - jobb och uppesittarkväll med vänner och mys
Onsdag - God Jul
Torsdag - jobb

Denna månaden hade jag bara fått 5dagar på schemat, och nu med facit i handen har jag jobbat 11 dagar..

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Jag vågar inte :P

2008-12-21 @ 21:36:36
URL: http://elincollin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0