Jag har vänner i arbetskläder som jag inte skulle byta för alla kungars tjänster i världen.

Hej, nu var det ett tag sedan jag skrev, har varit mycket med flytten dom senaste dagarna.
I onsdags var jag med Linda och städade ur lägenheten och i torsdags umgicks jag med mina fantastiska tjejer så mycket som det gick innan pappa ringde och sa att det var dags att åka.
 Jag, Elin och Linda spelade lite minigolf och sedan gick vi hem till Elin för att käka. Dit kom också Rekvik, Lotta och Emelie för att äta med oss "den sista nattvarden".
Maten var supergod, fläsk- och kycklingfilé och till det strips och sallad. Efter maten plockade tjejerna fram lite presenter dom fixat till mig och då kom tårarna. Shit... fick en hel del grejer som jag var tvungen att läsa på och det gick inte alls bra,  ögonen var fyllda med tårar så tjejerna fick hjälpa mig att läsa.
 Jag fick en jättesöt "nallepuh och hans vänner"- väska och i den låg det två ramar, en från vardera Elin, en "vänskaps"mugg, en liten bok om vänskap där det står massa citat och sånt och ett presnetkort på resor så att jag kunde komma hem och hälsa på dom "Nu har du ingen ursäkt för att inte komma hem".
Mina vänner är dom bästa.
Efter att liter av tårar rullat ner från våra kinder var det dags att gå ner till bilen och då blev det inte bättre. Huga vad jobbigt det var.

 Resan ner gick bra, stannade och sov i ca två timmar och kom tillsist fram klockan sex på fredagmorgon.
Då blev det sängen och tre timmar senare var vi igång och lastade ur all packning ur bilen. Närmare klockan elva var det dags för pappa att bege sig. Jobbigtjobbigtjobbigt.

Nu har jag kommit iordning och ikväll blir det utgång.

Tack tjejer för allt, och då menar jag allt. Tack pappa för hjälpen. Jag saknar er alla, vänner som familj.

"Bra vänner är svåra att hitta, svårare att lämna och omöjliga att glömma."

Kommentarer
Postat av: Elin

Man blir ju tårögd av att bara läsa.

Usch.. De är tomt utan dig Ullis..

Men är glad för din skull och vi ses ju igen.. vi får väl se när ja sticker söderut :)

2008-08-02 @ 16:49:37
URL: http://rekan.webblogg.se/
Postat av: Linda

yohanna och jag kosntaterade att vi inte har några kontakter längre :p Ullis var ju våran kontakt haha

2008-08-03 @ 00:42:01
URL: http://hamren.webblogg.se/
Postat av: Engmaan

Vilket avsked du fick, va fint :)

Lite avis för jag fick inget avsked alls ^^

2008-08-03 @ 15:51:54
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Sara

Oj vad alla flyttar söderut:p Lycka till med allting!

2008-08-04 @ 16:14:50
URL: http://rekvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0