Familjen på besök :)

Idag vid ettsnåret dök mamma, pappa, syrran och robin upp på våran dörrtröskel :) Vi välkommnade dem med öppna armar och visade dom in i köket för lite spagetti och köttfärssås, mums.
Efter mat och en rundtur satte dom sig i bilen igen och jag och björn tog våran volvo för att visa dem ut till stugan där dom ska bo de närmsta två dagarna.
Vägen till stugan var inte som förr skulle man kunna säga... Björn lurade in oss på fel vägar, fler än tre gånger.. Fan vad less jag var :P

19.00 befann vi oss till bords på Verona... då blev det god mat i sällskap av min och Björns familj :) Kul att det äntligen får träffa varandra!
Efter maten åkte vi ut till tylösand för att kika på alla pampiga hus därute :) Dock hade vi lite otur så att det började spöregna när vi var ca 10minuter från bilarna så vi blev dyngsura! Man kunde krama ur kläderna...håret kändes nyduschat och mellan tårna sipprade vattnet.. Fan vad vi skrattade.
Imorgon blir det stan, ska visa upp Halmstad lite :)

Kommentarer
Postat av: S A R A

gott me spagetti o köttfärssås :)

2008-08-11 @ 16:23:30
URL: http://miracle.devote.se
Postat av: Elin

Svar: Jo det får jag allt hoppas :D

2008-08-13 @ 11:24:33
URL: http://elincollin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0