Det kostar att ligga på topp, eller under

Var tvungen att åka in till ungdomsmottagningen idag för att hämta ut recept på nya p-piller. Gick inte att boka tid så jag var tvungen att gå dit till den öppna mottagningen och då var det kölapp som gällde.
När jag kom dit var det nr 52s tur ch jag hade 62, suck. Fick vänta i timme, segt som fan.
Men nu slipper man tänka på det ett tag iaf.. fick inte någon rabatt heller, illa illa. Rabatten gäller bara tills man fyller 20 och eftersom att jag fyller om en månad så var det kört för mig.
Sen var det bara att gå en trappa ner till apoteket och vänta där i kön också.. joy

Hur gick det med det där p-pillret för killar? Det hade ju varit rätt gott om vi tjejer slapp? Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag va där fem dagar innan jag fyllde 20 och fick rabatt för hela året, flyt ;)

Vetifan om jag hade litat på att killen tog det. Faktiskt. Hehe.

2008-08-04 @ 17:35:41
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Engman

men hallå du har ju inte fyllt 20 ännu? Det är fel!

2008-08-04 @ 20:06:44
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0