Vad är det som luktar?

Har tyckt att det luktat ovanligt gott i hallen i två dagar.. en bekant doft.
Idag medan jag kom ihåg det var jag tvungen att se efter vad det var. Jag önskar att jag aldrig tittat! Doften ledde mig till min träningsryggsäck, min schampoflaska hade läckt ut i hela ryggsäcken :/ SUCK!
Allt som låg där i, parfymen, deon, hårborsten mm var drängt av schampo :/
Hade även läckt igenom botten på ryggan så att det droppat lite ner i ett par skor som stod under... dock inge märkvärdigt som tur var!

Kommentarer
Postat av: Engman

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
skadeglädje den enda sanna glädjen HAHAHA!!
MHV
Linda Hamrén

2008-04-04 @ 00:38:32
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0