Så vad har hänt?

I söndags åkte jag och tjejerna tefat och grillade korv :) Väldigt mysigt, dock så stank man efteråt! Röklukten sätter sig verkligen..
Efter lite lek var jag ute och övningskörde med pappa och sedan åkte jag ut till Linda igen och där blev jag kvar tills på måndagmorgon.

image304


Igår hade både Linda och jag körlektion.. tyckte inte det gick så bra denna gången men jag fick mycket tips iaf.
På kvällen hade Linda salsa så jag gick till Elin en sväng. Vi tog en tur upp till hennes föräldrar och tur var väl de, kom därifrån med två nya filmer. Tack Hans! Fick "P.S I love you" och "27 dresses". Så bra, så bra, så bra!

Ha så skoj i fjällen Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0