Dagen efter

Hade skit skoj igår :) Lyckades till och med att ta mig in på krogen trotts att det var 20. Hade lite tur, vakterna var tvugna att ta hand om en bråkig kille så de lämnade sin position strax innan jag kom fram till kassan :)
Det var mycket folk ute och det blev en hel del mingel, dans och cider!
När det var dags att gå hem stod jag och Elin och plockade ut glasskärvor från våra skor.. Ajaj, Elin hade en glasbit som stack igenom sulan och in på foten!

Var hemma strax efter två och låg sedan och pratade med älsk i telefon fram till klockan var halv fyra. Love you baby!

Har inte mått så hemskt dåligt idag faktiskt.. men lite skallebank har jag ju haft.

image342

Kommentarer
Postat av: maria

Haha, aa men det är ju bara skönt :)

2008-04-28 @ 00:03:02
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Engman

Aquatini äckligt ^^

2008-04-29 @ 20:57:29
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0