Jobba hårt..

Snacka om tung helg...
Helgen började med att springa på stan som en yr höna och försöka hitta en present till Linda tillsammans med Malin, Lotta och Emelie. Jag säger bara moahaha, va skoj det ska bli att ge henne det vi köpte :D
Sen när klockan slog halv sex började jag jobba, det var inte så jobbigt, var nästan inge folk som gick på bio. Men eftersom att man ska städa upp efter dom som sölat ner när filmerna är slut var det bara att stanna kvar..drygt.
(Så jag sprang och hälsade på Elin som också jobbade)
Klockan blev tio och jag kunde äntligen börja städa, det tog 30minuter sen var jag klar. Pust och stön ;P

Kom sedan hem och satte mig vid datorn och där blev jag sittandes fram till klockan fyra då jag gick och la mig efter att ha pratat med min fulla pojkvän i telefonen nästan en timma.

Ja, sen var det lördag... I morse ringde väckarklockan tolv, det var jobbigt att kliva upp då vill jag lova men det var bara att ta tjuren i hornen.
Sprang genom duschen, åt frukost och gick sedan ner till jobbet igen för att skura väggarna inne på ettan som chefen bett mig göra kvällen innan.
14.00 Börjar jag jobba i kassan igen..Det är nå fel på telefonen, den ringer hela tiden :O

Resten av helgen kommer att se ut som följande:

Jag kommer att spendera hela min lördag här på bion, slutar jobba i kassan framåt nio och sedan blir jag kvar för att sedan städa...

På söndag ska jag upp halv nio för att sedan infinna mig i församlingsgården halv tio för att leka lite med konfirmanderna. Detta pågår till 15.00, MEN, kl 13.00 ska jag vara ute i huggning hos Linda och kalasa med henne, så hur jag ska få ihop tiden vet jag inte :P
Sen ska jag övernatta där ute :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg!

2007-10-06 @ 14:42:33
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Engman

Vad var det ni köpte till Linda då? :)

2007-10-08 @ 14:59:16
URL: http://ElinEngmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0