Vill inte :(

Idag är det dagen innan jag åker hem.. Alltid lika ångestfylld. Vill verkligen inte åka hem ännu. Kan väl få stanna en vecka till?

Har ingen som helst ro i kroppen heller.. på två timmar har jag packat om min resväska, handlat det jag ska ha på tåget imorgon, plockat ur och i diskmaskinen, städat av diskbänken och köksbordet. Dammtorkat rummet, städat undan massa skrot, duschat och nu sitter jag här...

 Om 40 minuter börjar One tree hill :D

Har inga särskilda planer för kvällen. Blir väl till att rå om varandra och räkna timmarna... :/

Dagens citat:
"Jag skulle gilla morgnar bättre om de började senare"

Kommentarer
Postat av: Linda!

du kan lika gärna skriva LINDA istälelt för det där citatet. betyder ju samma sak haha xD

2007-11-19 @ 21:46:25
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0