Knyter tillbaka till "besatt?"

Jag fick som sagt avin idag och skuttade sedan ner till posten och hämtade den, till min stora glädje.
Efter att jag tagit emot paketet gick jag till bigboy för att beställa mat och vänta på Elin. Då jag betalt och fått maten lämnade vi big boy...Efter att ha gått halvvägs till bion inser jag att jag GLÖMT tröjan nere på big boy, Panik! Jag gav maten till Elin och sprang tillbaka dit och där låg den, precis där jag lämnat den...min kära tröja :P
 Men nu ligger den här tryggt brevid mig. Skulle inte förvåna mig om jag lyckas glömma den här när jag går hem från jobbet... :P
Sånn är jag (A)

Kommentarer
Postat av: Elin

asså... KLAAAAANT :D

2007-11-07 @ 22:50:24
URL: http://rekan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0