Kär och galen

Några tecken på att du är kär:

Du kan inte vara arg på personen mer än en minut eller två, det är helt enkelt svårt att vara arg över huvudtaget.
Du läser SMS från personen, igen, igen och igen.
Du går väldigt långsamt när du är med personen.
Du känner dig blyg när du är med honom eller henne.
När du tänker på personen slår ditt hjärta snabbare och snabbare.
Bara av att lyssna på hans eller hennes röst, så ler du utan någon anledning
När du tittar på honom eller henne ser du inte dom andra runt omkring dig, du ser bara den personen.
Du börjar lyssna på långsamma låtar
Det enda du tänker på är den personen.
Du blir hög av deras lukt.
Du upptäcker att du alltid sitter och ler för dig själv när du tänker på honom eller henne.
Du gör allt för den personen.
Och under tiden du läste detta, så var det EN person i dina tankar, Hela tiden!

Jag kan känna igen mig i ett flertal punkter :) Och om mindre än 36timmar ska jag åka till min kärlek, Björn <3
God natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan ju säga att jag log ganska mycket när jag läste hela denna text. Jag säger som du sa: det är många punkter som man känner igen sig på.

2007-11-11 @ 15:17:29
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Elin

aaaw! :) Men du, Ullis.. Jag har ny adress ;) ;)

2007-11-11 @ 15:33:40
URL: http://rekan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0