John Blund

Det här med sömn är ganska jobbigt tycker jag. Sover man för lite så är man piss trött hela dagen och om man sover för länge så är man trött iaf :S
 Att snooza fungerar inte på mig heller. Jag blir bara tröttare av att dra ut på det. Jag kliver oftast upp på första alarmsignalen...
Sen sitter man ju uppe halva nätterna och föjlden av det blir att man sover bort halva dagen också. :/ Ingen ordning och reda alls...

Och hur gör man egentligen för att få upp en annan person som gärna sover "för länge"? Man vill ju inte tjata ihjäl dom, men dom måste ju kliva upp :O
Någon som har nå bra tips på hur man kan locka upp dom små sömntutorna?

image30

Dagens citat:
"Tro gott om alla människor, tills dess att erfarenheten övertygar dig om motsatsen."

Kommentarer
Postat av: Linda!

jag kan må nga knep som får upp mig men de tänker ja iinte tala om hehehehehehe

2007-11-14 @ 17:39:45
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0