Fredag

Ny dag. nya tag!
jahapp, dagen började med att säga hejdå till Malin och sedan började jag tvätta och städa. Ska snart diska och hänga tvätten.."det är bara jobb och jobb..."

Om några timmar kommer Linda på besök :) Vi ska laga middag tillsammans och sedan ska vi gå på bio och se Hairspray! Det ser jag framemot, jag älskar musikaler!

Fick ett samtal från jobbet idag...ska jobba hela dagen imorgon. På sätt och vis är det bra. Det blir ju lite extra pengar. Men det jag hade planerat är bara att glömma nu :/

Tack Malin
för igår kväll, jag tror vi båda behövde det.


Vill påminna er att fortsätta kommentera inlägget nedan "smakråd", tack!


Dagens citat:

Vänskap utan förtroende är som en blomma utan doft.


Kommentarer
Postat av: Linda!

din lilla buse. det där är ju min bild som jag har gjort ;)

2007-11-09 @ 15:14:09
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Ullis

Svar till Linda:
Ja det vet jag väl :) Men den är ju så fin, och sann :D

2007-11-09 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0