1+1=11

Shit vad trött jag är, men jag har mig själv att skylla. Sitter man uppe till fyra när man ska upp och jobba dagen därpå så ja..skyll dig själv Ullis!
Idag har pappa varit här och hjälpt mig täta balkongdörren, det drog kallt :/ Tack för hjälpen kära far!
  Ska strax gör mig iordning och gå ner på stan och köpa ett limstift, sedan ska jag till jobbet. 14.00-15.15, 17.00-21.15 I kassan... sen 23.00-00.30 städa.
Ska förhoppningsvis övningsköra på min rast, men det var inte säkert pappa hann med det idag, men jag håller tummarna :)



Jag sitter här med tvn på och just nu är det bara massa reklam. Också kom en gammal Teliareklam, och nu undrar jag.. Har det kommit någon fortsättning efter att bruden hittar ett örhänge på pojkvännens golv och hans kompis påstår att det är sitt?! Nyfiken


Dagens citat:

"Tag inte livet alltför allvarligt. Du kommer i alla fall aldrig ifrån det levande".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0