Vakterna med tejpen

Det är inte varje fredagskväll man frågar vakterna på krogen om dom har lite tejp :O
Fyfan va skoj det var. Och minen vakterna gav mig.. HA HA

Det var nämligen så att jag skulle posta ett kort men frimärket ville inte fästa på kuvertet.. Eftersom att klockan var runt elva så var allt utom krogarna stängt. De var mina enda hopp!
 Jag gick fram till vakterna på Bittens och frågade om dom hade en bit tejp jag kunde få så att jag kunde få fast frimärket..
Haha, fyfan vilken udda men rolig situation!
 
Jag fick iaf en bit tejp och la sedan kortet på lådan :)
Tack grabbar!

Kommentarer
Postat av: Faster

Nöden har ingen lag!!!

2007-12-22 @ 11:27:38
Postat av: Ullis

Svar till faster:
Exakt! Jag tyckte att det var rätt skoj! men dom tyckte nog jag var knäpp :P

2007-12-22 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0