Löften är till för att brytas?

Idag har jag pluggat teori, gick väl okej. Ett poäng ifrån att klara provet som jag hade på datorn (bonniers).
Nu sitter jag på jobbet och väntar på chefen så vi kan rätta till ett litet fel och sen kommer väl kunderna.
Efter jobbet ska jag till nästa jobb. Sen blir det Elin Collin och teoriförhör!
Nu ska jag ligga i, plugga varje dag! (Om jag skriver så så måste jag hålla det?)

Dagens citat:
"De flesta människor lever som sömngångare,
kluvna mellan önskan och fruktan av att vakna."

Kommentarer
Postat av: Engman

Hahah, ja visst var den snygg ^^
Jag har bestämt att jag ska piffa upp bloggen med mer bilder ^^
hah xD

2007-12-05 @ 17:38:50
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0