Juldan' och annandags jul

Hallå hallå!

Igår var det juldagen, jag jobbade från 12-21 och gick sedan hem och la mig på sängen och glodde på tv. Runt tio ringde Emeli och tyckte jag skulle komma ner till stan och gå in på kajjan med henne. Var lite velig först då jag inte var särskilt pigg, men jag gick ner iaf. Det är jag glad för, jag hade skit kul!
 När jag kom ner till kajjan, lägger fram leget och pengarna (inträde 150:-), nekar vakten mig och säger att det är 20! Fyfan va arg jag blev då. Emeli kom ut till min räddning, tog min jacka och sen vandrade vi in, förbi alla vakter utan att någon utav dem märkte. Så det blev gratis inträde, emeli och hennes bror bjöd på cider och sen påvägen hem hittade jag en hundralapp på vägen. Vilken tursam kväll :D
 
Tack Emeli för att du drog ut mig!


Idag ringde pappa och väckte mig kl 10 för att informera mig om dagens planer. Han och farfar skulle komma och hämta mig strax före tolv sen skulle vi gå ner på stan för checka in mellandagsrean. Därefter fika och handla.
 Fanns inte så mycket intressant på stan.. men ska gå ner och kolla på fredag igen :) Men köpte iaf ett träd som man hänger halsband på och en tröja till Björn.
 Farfar bjöd på fika, blev en baguett med skagen och räkor, sjukt gott.
Sedan storhandlade vi och for hem..fyfan va mat är dyrt.

Ikväll blir det middag med tjejerna på Sam's :) ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0