Julaftons planer

Kliva upp och göra sig iordning, dona lite granna..
Sen kommer pappa och hämtar mig runt ett snåret och så åker vi hem till mapa.
Väl där ute så blir det mys med farfar som har kommit på besök, ända från göteborg.
Klockan 15 blir det Kalle, lär väl som vanligt somna när ferdinand börjar. Tycker han är så seg och sövande.
 Efter Kalle blir det julmat, dvs fläskfilé och potatisgratäng i mitt fall... ska försöka få i mig lite av den traditionella julmaten också.. men är inte så förtjust i den.

Sen ska vi öppna julklappar och mysa i soffan :) LÄNGTAR!


Jag måste lyssna på julmusik när jag kommer hem ikväll och sen imorgonbitti innan jag åker så jag får någon julkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0