Han kan :D

Jag har världens finaste älskling :)

Dagen började med frukost på sängen och emil i lönneberga på tvn. Klev sedan upp, lodade runt, tvättade och förberedde inför middagen..
 Nu har vi precis ätit färdigt. Älsklingen lagade maten och la upp den alldeles själv, blev super fint och gott!
Till förrätt blev det rostad macka med en röra han gjorde iordning och hummer. Till varmrätt blev det ytterfilé (älgkött), klyftpotatis och rödvinsås.
Han är jätteduktig i köket må jag säga :)

Nu ska jag gå och hämta en cider, låt den smaka!

image82

Gott nytt år på er alla !!

Dagens citat:
"Njut av varje dag, timme, minut och sekund"

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det var jag :P Hade du trevligt igår nudå?

2008-01-01 @ 18:32:56
URL: http://elincollin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0