Han är här :)

Igårkväll kom älsklingen, äntligen!
När jag slutat gick vi hem och åt värma mackor och sallad, därefter öppnade vi julklappar :D
Av svärmor och svärfar fick jag jättefina guldljus och ett par silverörhängen, verkligen jättefina! Tack så mycket!
Av Björn fick jag ett sällskapsspel som hette "Upp till bevis", måste spelas, verkar skit kul. Också fick jag finchoklad, sånn där dyr som man knappt törs äta :) Grymt god! Tack sötnos! 
 
Av mig fick han bla en sista minuten resa, vi har länge pratat om att åka. Nu är inte pengar ett bekymmer för honom längre, så det gynnar oss båda :)

Idag klev vi upp och gick ner på stan en sväng, lämnade bla in halskedjan som han också fick av mig, var tvugna att korta av den lite.
 Nu tittar vi på hockey..sverige - danmark.

Dagens citat:

"Läraren kan öppna dörrar,
men du måste gå in själv."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0