En upplevelse i sig..

Fick övningsköra med pappa idag. Det var riktigt roligt :)
Har mest kört på småvägar bland hus och så tidigare men idag åkte vi ut på en 70sträcka :P
Pappa säger till mig "nu får du gasa på och lägga i fyran", min första tanke var ungefär "fyran, shit, jag har aldrig kört på den förut, häftigt" Haha.
 Körde i en rondell för andra gången också. Men idag hände det något oväntat och rätt kul. Tanten i bilen framför mig, måste bara säga att jag befinner mig mitt i rondellen och tanten är påväg ut ur den, får motorstop och hon får inte igång bilen. Pappa kliver ur och hjälper henne och det slutar med att han och en annan karl står och puttar på bilen och sedan rullar bort den.. Och där sitter jag, mitt i rondellen, alldeles ensam i bilen och känner mig lagomt dum.
Men det var rätt skoj :P En erfarenhet mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0