Dagen med stort "D"

God morgon,
Idag är jag uppe tidigt, klev upp halv åtta. Måste säga att det tog emot att kliva upp då det fortfarande är svart ute.
 Om en liten stund ska jag klä på mig ytterkläderna och gå ner till simhallen för att träna och sola. Var länge sedan jag solade nu och gymet har inte haft öppet passande tider under juldagarna. Så nu är det dags igen..
 
Efter träningen ska jag jobba, funderar på att gå inom gårdsbutiken påväg till bion, vill köpa 3st fräna kaffemuggar ( jag har en sedan innan ), men får se hur jag hinner med.
 Jobbar idag: 12-15.10, RAST, 17.00-21.15
Tror jag ska titta på "Bee movie" på min rast, det sägs att den ska vara bra.

18.55 anländer tåget Björn kommer med :) Sen ska han vandra upp till mig på bion, vänta, och sedan ska vi gå hem ihop och äta en bit mat. Äntligen är dagen här!
Vi ska fira jul idag :)


Dagens citat:

"Livet är inte ett problem som ska lösas
utan en verklighet som ska upplevas."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0